Heus aquí el motiu pel qual el vostre cafè amb molt de consum pot estar donant-li les proves

Fet divertit: Internet està carregat d’anècdotes hilarants en què els addictes a la MCT es troben corrents al bany després de gaudir d’un cafè sobrealimentat. (Però, com, no ho pot fer Google, això pot arribar a ser bastant brut.) Per què, em vaig preguntar després de llegir innombrables històries -és una situació de forats de conill-, això es produeix i es pot prevenir?

Segons la nutricionista i la practicant de medicina funcional certificada per la junta, Dana James, la resposta és bastant senzilla. Segons aquest assumpte, 'l'oli MCT no causa diarrea més que cap petroli'. 'Els olis, com l'oli de ricí, han estat utilitzats com a laxant. Josh Ax, DNM, DC, CNS i membre del The Vitamin Shoppe Wellness Council, però, afegeix que l’oli MCT conté específicament àcids grassos aïllats com l’àcid caprílic que es digereixen extraordinàriament ràpidament i poden molestar lleugerament el revestiment intestinal. Aquesta irritació pot indicar el seu sistema digestiu perquè es bolqui.



Si no és la vostra intenció induir un moviment intestinal de cap consistència, James suggereix reduir la quantitat d’oli MCT que estàs empassant. A més, atès que se sap que el cafè té un efecte laxant també per a algunes porcions de la població, la seva associació pot causar desastres per a algunes persones. 'Afegir MCT al cafè és una manera de provocar un impuls intestinal perquè el greix pot millorar l'efecte estimulant de la cafeïna', explica James.

En realitat no recomana l'ús de l'oli MCT en la seva pràctica, ja que és processat i no natural. 'Preferiria que algú utilitzés oli de coco, que és del 70 per cent MCT i la resta de LCT', diu. Hi ha alguna cosa sobre la saviesa de la naturalesa que nosaltres, com a humans, només podem esperar comprendre. Si no esteu disposat a esquitxar l’oli benvolgut del culte, però, Dana Hunnes PhD, RD, dietista senior del Centre Mèdic UCLA, em diu que aquells que experimenten l’efecte secundari de la diarrea haurien d’intentar prendre el seu oli MCT amb menjar, en un àpat. (També he de tenir en compte que ella no creu que el petroli hagi de provocar diarrea i té pacients que el prenen en un hospital sense problemes). La doctora Ax està d’acord i suggereix que es reparteixi la seva porció al llarg del dia, prenent dosis d’entre tres i tres dies. quatre hores de diferència. 'A més, prendre un enzim digestiu amb lipasa pot ajudar a alleujar els símptomes', afirma.



Segons la meva àmplia investigació de fòrum sobre MCC + diarrea en línia, el fenomen 'pantalons de desastres' sembla perdre per a molts usuaris amb un ús continuat al llarg del temps. Simplement no facis el que va fer aquest noi.



Si heu eliminat l'oli de MCT i encara pateixeu els problemes, la vostra dieta ceto pot tenir la culpa generalment. A més, només per divertir-se, és per això que fas petar a la classe de ioga.